Saturday 15 September 2012

Permulaan...

Assalamua'laikum dan salam sejahtera semua...
Hari ini pyb ada 1 cerita baru untuk dikongsikan bersama teman2 yang sudi hadir di sini. Ceritanya begini... Pada suatu hari, Pak Mat beli lori. Lori dia baru sebab baru aje beli.. :) hehe  saje je tu..

Mula2 sekali pyb nak tanya, apa pendapat anda tentang EMAS ? Agak2lah kan, kalau 1 keping emas seberat syiling 10sen jatuh atas tapak tangan anda, apa anda rasa? :)
Mesti happy yang teramatkan.. Yela, mana tak nya, tiba2 je jatuh kan.. pyb pun melompat.. hehe
Tapi kita semua tahu lah kan, tak kan mungkin perkara itu terjadi kan.. Apa2 pun usaha untuk mendapatkannya mestilah ada, baru kita boleh dapatkan.
Apa yang pyb nak nyatakan di sini adalah, simpanan yang kita buat adalah lebih baik dengan menyimpan dalam bentuk EMAS daripada wang berbentuk kertas atau syiling. Betul tak?
pyb pun akan mula menyimpan dalam bentuk EMAS nanti bila sampai masanya nanti.. InsyaAllah.. 
 * gambar di atas adalah sekadar hiasan sahaja.

InsyaAllah, apabila tiba masa itu nanti, pyb akan infokan di laman ini untuk tatapan semua tetamu yang hadir di sini. Ianya juga adalah satu perniagaan yang akan pyb ceburi dan insyaAllah, dapat melakukannya dengan terbaik bersama rakan2 kongsi pyb ;) ...

* gambar di atas adalah sekadar hiasan sahaja.

Sekiranya nanti ada yang berminat, bolehlah bertanyakan pyb.. Jadi, cukuplah dulu untuk jangka masa ini.. :)  pyb pun tak ada idea lagi nak tulis panjang2 kat sini.. Apa2 pun sama2lah kita tunggu info2 dari pyb nanti yer.. ^_^

OK.. Terima Kasih semua yang datang... hehe

No comments:

Post a Comment